0 items - €0.00
SIGN IN REGISTER

ΤΙΤΛΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ. ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΑΣ.

EBR BOOKSHELF 2 ΤΙΤΛΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ. ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΑΣ.

 

Ο τίτλος είναι το ίδιο σημαντικός με το εξώφυλλο και το περιεχόμενο του βιβλίου. Τις περισσότερες φορές μπορεί να κρίνει την επιτυχία ή αποτυχία ενός βιβλίου. Ο τίτλος (το ίδιο σημαντικός με το εξώφυλλο) είναι το πρώτο που βλέπει ο αναγνώστης. Μέσα από τον τίτλο τού “συστήνεστε”. Είναι η πρώτη του επαφή με το έργο σας. Μέσα από τον τίτλο προσπαθεί να καταλάβει αν τον ενδιαφέρει το θέμα του, αν του κεντρίζει το ενδιαφέρον.

Πολλά βιβλία γνώρισαν τεράστια επιτυχία, πρωτίστως και κυρίως ο τίτλος τους κέρδισε το ενδιαφέρον και την περιέργεια του αναγνωστικού κοινού, ή απλά εξέφρασαν τις ανάγκες της εποχής τους (βλ. Ο Ιούδας φιλούσε υπέροχα, Είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε!).

Να θυμάστε:

  •  Ο τίτλος μάς οδηγεί στο εξώφυλλο
  •  Ο τίτλος ορίζει το θέμα του βιβλίου (όσον αφορά τον αναγνώστη)
  •  Ο τίτλος ορίζει το κοινό μας
  •  Ο τίτλος ορίζει την αγορά

 

Τίτλος. Η δημιουργία του

  • Πρώτα, αναλύουμε και καταγράφουμε τον ανταγωνισμό
  •  Ο τίτλος του βιβλίου μας πρέπει να είναι:
  1. Δικός σας
  2.  Μοναδικός
  3.  Να μην μπορεί να αντιγραφεί
  4.  Ενδιαφέρον
  5.  Έξυπνος, ακόμα και να προκαλεί
  6.  Να τον θυμάμαι εύκολα
  7.  Να γίνει καθημερινή φράση
  •  ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

             Πάντα να γράφετε τουλάχιστον 20 διαφορετικούς τίτλους

 

Τίτλοι Best Seller (πρόσφατα παραδείγματα)

  • Η συμφωνία των ονείρων/Ν. Θέμελης
  •  Δεν μπορεί, θα στρώσει/Λ. Μαντά
  •  Δεσποινίς Πελαγία/Γ. Ξανθούλης
  •  Τα σακιά/Ι. Καρυστιάνη
  •  Το δίκιο είναι ζόρικο πολύ/Μ. Δούκα
  •  Στη Δευτέρα παρουσία, ας μας βάλουν απουσία/Χ. Χωμενίδης
  •  Όλα σου τά ‘μαθα, μα ξέχασα μια λέξη/Δ. Μπουραντάς
  •  Η ξυπόλητη των Αθηνών/Φ. Λαπατά
  •  Δέκα ετών διαζευγμένη/Ναζούντ Άλι
  •  Το ημερολόγιο ενός σπασίκλα/Τζεφ Κίνι (εφηβικό)

 

Μερικές ιδέες για δημιουργία τίτλου

  • Δική μας λέξη (Frutopia)
  •  Καθημερινή φράση (Δεν μπορεί, θα στρώσει)
  •  Χιούμορ (Στη Δευτέρα παρουσία…)
  •  Φράση από το κείμενο/το βιβλίο
  •  Παροιμίες/ρητά/λαϊκή σοφία/στίχοι/ταινίες κ.λπ.
  •  Προκαλεί περιέργεια, μυστήριο (Κώδικας Ντα Βίντσι)
  •  Όνομα ήρωα (όχι συνηθισμένο) (Δεσποινίς Πελαγία)
  •  Συνδυασμός των παραπάνω ιδεών

Ο τίτλος είναι καθοριστικός για την επιτυχία του βιβλίου σας, είτε αυτό είναι σε χαρτί είτε είναι ψηφιακό. Όπως και με το εξώφυλλο, αφιερώστε του χρόνο, δημιουργικότητα, προσπάθεια και κυρίως φαντασία και επιμονή.

Δοκιμάστε τον με φίλους και γνωστούς. Πάρτε τη γνώμη τους. Μην φοβηθείτε αρνητικά σχόλια. Το αντίθετο, επιζητήστε τα. Γιατί από τις ειλικρινείς αντιδράσεις θα βοηθηθείτε και θα οδηγηθείτε στον κατάλληλο και πιο ενδιαφέροντα τίτλο, που είναι βέβαιο ότι θα βοηθήσει τουλάχιστον στο να εξετάσει κάποιος την πιθανότητα να αγοράσει το βιβλίο σας. Από εκεί και πέρα, το περιεχόμενο θα τον οδηγήσει στην αγορά ή όχι.

Απόσπασμα από το σεμινάριο:

E-BOOKS. ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Εισηγητής: Πέτρος Τσαπίλης

www.petrostsapilis.gr

Comments are closed.